يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

ورود مگان کوپه به جدیدترین سری بازیهای رایانه ای "Need for Speed"

  تاريخ:اول آبان 1387 ساعت 11:45   |     کد : 9582   |     مشاهده: 1227
به گزارش صنعت نیوز، شرکت رنو و Electronic Arts، سازنده بازیهای رایانه ای، به مدت یک سال است که با یکدیگر همکاری کرده و خود را به علائق یکدیگر نسبت به صنعت خودرو سهیم می دانند.

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبرخودرو ، شرکت رنو و Electronic Arts، سازنده بازیهای رایانه ای، به مدت یک سال است که با یکدیگر همکاری کرده و خود را به علائق یکدیگر نسبت به صنعت خودرو سهیم می دانند.

از تاریخ بیست و یکم ماه نوامبر سال 2008 علاقمندان به بازی های رایانه ای قادر خواهند بود که پیش از عرضه خودرو مگان کوپه به تست رانندگی آن بپردازند که در این خصوص باید از آخرین سری بازی های "Need for Speed" قدرانی نمود.

توسعه دهندگان بازی "Need for Speed" در خصوص طراحی اسپرت مگان کوپه بسیار خرسند بوده و آن را در کاتالوگ بهترین خودرو های موجود در بازی به تصویر کشیده اند. اعضای این تیم بسیار تلاش کردند تا عملکرد بارز و همچنین امکانات موجود ، مگان جدید را به بهترین و صحیح ترین شکل ممکن و بر اساس اطلاعات ارسالی از سوی رنو به تصویر بکشند. تصاویر نهایی، قدرت و قابلیت فرمان پذیری این خودرو که به موتور رانندگی قهرمانانه نام گرفته است احساس رانندگی نفس گیری را در بازی ایجاد می کند که بازیکنان را بسیار تحت تأثیر قرار میدهد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9582
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است